خبرهای داغ:
  حمله به دارندگان سلاح هسته ای بعد از جنگ جهانی و بمباران ناکازاکی و هیروشیما مرسوم نبوده است اما جمهوری اسلامی با حمله به چهار قدرت اتمی اقتدار آنها را در هم شکست.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۰۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

قزوین_ خبرگزاری بسیج، در تحلیل حمله موشکی ایران به اسراییل به نکاتی اشاره دارد که برای مخاطبین جالب و خواندنی است. اسرائیل با حمایت جبهه عبری عربی غربی و تکیه بر سلاح هسته ای همواره مخالفین رژیم اشغالگر را تهدید و مجبور به پذیرش شرایط تحمیلی کرده است.

رژیم صهیونیستی بارها ایران را به استفاده از سلاح هسته ای تهدید کرده است که این اقدامات بدون چراغ سبز انگلستان،اتحادیه اروپا و آمریکا امکانپذیر نست. اصولا رژیم صهیونیستی که ارتش دارای دولت و دژ استعمار جهانخواران در قلب جهان اسلام است. حمله به اسراییل در حقیقت تعرض به ناموس غرب است به همین دلیل با عملیات طوفان الاقصی آمریکا، انگلیس، فرانسه در عالی ترین سطح سیاسی به صحنه آمدند.

حفظ اسراییل برای تسلط بر جهان اسلام و انرژی منطقه که موتور محرک غرب است یک امر ضروری و حتمی است لذا با مجهز کردن اسراییل به سلاح هسته ای و کمک های فراوان مالی و تسلیحاتی و اطلاعاتی اجازه رشد به هیچ کشوری در هیچ زمینه ای نمی دهد و اسراییل باید قدرت برتر منطقه باقی بماند.

پس از ترورهای پیاپی از دانشمندان هسته ای و نظامی ایران و حمله به پایگاه های مستشاری کشور در سوریه و عراق موجی از مطالبه عمومی کشور را فرا گرفت که پاسخ باید قاطعانه در میدان باشد و اسراییل را پشیمان کند. 

رهبر معظم انقلاب فرمان تنبیه پشیمان کننده را در قالب یک سخنرانی با اقشار مختلف بیان کرد که رژیم صهیونیستی به خاک ما تعرض کرده است و به دست دلاور مردان و مجاهدان تنبیه خواهد شد.

در پی سخنان رهبر انقلاب، ترور آلارم وابسته به موساد در توییتی نوشت اگر از ایران اشتباهی سر بزند در استفاده از سلاح هسته ای تردید نخواهیم کرد، اما روز واقعه سپاه پاسداران با همکاری ارتش قهرمان، وزارت دفاع برای گوشمالی اسراییل اقدام دیدنی کردند و دنیا به عظمت اسلام و ایران پی برد.

عملیات خارج از تصور اسرائیل و حامیانش به دست توانمند رزمندگان اسلام شکل گرفت که موازنه قدرت در منطقه را تغییر داد. پیامد اقدام ایران برای اسراییل و غرب ویرانگر بود. ابتدا با اعلام رسمی عملیات تمام دوربین ها و ملت های منطقه به نظاره نشستند و جایی برای تحریف و کوچک نمایی اسراییل باقی نگذاشتند.

دومین پیامد، شناسایی چارت اطلاعاتی و هارمونی سکوهای پدافندی حامی اسراییل در منطقه است که تا قبل از این اقدام ایران اطلاعات کاملی در دست نداشت ولی با حمله موشکی پهپادی وعده صادق هفت لایه پدافندی با تمام تجهیزات و امکانات و مکان و استعداد نیروها در سبد اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران قرارگرفت.

سومین پیامد؛ شکستن اقتدار هسته ای اسرائیل در منطقه و پایان بازدارندگی هسته ای این رژیم با وعده صادق محقق شد،دیگر اسراییل را نمی توان قدرت برتر یا چهارمین ارتش قدرتمند دنیا به حساب آورد. وزیر دفاع الجزایر در مصاحبه ای بیان کرد ایران وقتی به چهار قدرت هسته ای حمله می کند این به معنی این است که ایران یا به سلاح هسته ای دست یافته و یا قدرتی تولید کرده که بر قدرت هسته ای غلبه کرده است.

تاریخ خاورمیانه ای که غرب پس از جنگ جهانی به وجود آورده بود با اقدام ویرانگر ایران متحول شد و اثرات آن را به زودی در فروپاشی رژیم اشغالگر غاصب ایندگان خواهند دید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها